Onim potrošačima kojima nije očitana struja za decembar, biće očitana sledećeg meseca, a potrošnja će biti srazmerno raspoređena, kažu iz niške Elektrodistribucije za mediareform.rs. Građani sa neočitanom potrošnjom to mogu prijaviti telefonski ili putem mejla.
Pojedine Nišlije i Nišlijke je na decembarskim računima zatekla informacija da je njihovo brojilo neočitano i da su u decembru potrošili 0 kWh. Kod nekih od njih se, kako su nam rekli, javila bojazan da će sa januarskim računom zapravo dobiti potrošnju za dva meseca i ući u “crvenu zonu”.
Iz niškog ogranka Elektrodistribucije tvrde da potrošači sa neočitanim brojilima neće biti oštećeni.
Potrošačima kojima nije očitana potrošnja u decembru, biće očitana u januaru, a potrošnja će im biti srazmerno raspoređena na dva meseca (decembar 2023. i januar 2024. godine), tako da potrošači neće biti finansijski oštećeni (npr. neće ulaziti u crvenu zonu), navode.
Oni kojima nije očitana potrošnja električne energije mogu im se, kako kažu, obratiti telefonski na brojeve 018-518-601, 018-518-518, 018-518-718 (za Ogranak Elektrodistribucija Niš) i elektronski na mejl prijavastanja.ni@ods.rs.

Navode da prigovor na račun za električnu energiju, potrošači predaju EPS Snabdevanju, pisanim putem – dopisom (adresa je navedena na računu za električnu energiju), elektronskom poštom na mejl reklamacije@eps.rs i besplatnim telefonskim pozivom na broj 0800-111-202.
Prigovore, dodaju, rešavaju zakonskom roku, i podsećaju da je rok za reklamaciju 8 dana od dana prijema računa. Na pitanje zbog čega neka brojila nisu očitana iz niške ED odgovaraju:
Elektrodistribucija Srbije svakog meseca očitava potrošenu električnu energiju za sve potrošače, ali se na terenu javljaju otežavajuće okolnosti poput zaključanih mernih mesta, nedostupnosti mernih uređaja za očitavanje, nedozvoljavanje očitavanja i slično.
Inače, računi za struju sa neočitanom potrošnjom za decembar problem su jednog dela građana, dok je jedan deo imao problem sa previsokim decembarskim računima. Iz Centra za zaštitu potrošača Forum su naveli da je važno da oštećeni građani/ke upute reklamaciju na deo računa koji osporavaju. Oni nude i pomoć onim građanima koji ne znaju kako da napišu reklamaciju, ili im je reklamacija odbijena.