Profesionalci iz sveta medija, marketinga i informacionih tehnologija okupiće se od 26. do 29. oktobra u Nišu na “Digitalk” konferenciji. I ove godine dva dana će biti posvećena medijima i medijskim temama, dok je deo konferencije rezervisan i za priče iz digitalne industrije.
Više od 30 predavača iz regiona i sveta podeliće svoja dosadašnja iskustva, primere dobre prakse i svoje ideje. Prva dva dana će ljudi iz medijskih agencija, izdavačkih kuća i medija govoriti o svojim biznis modelima, kao i o poverenju i vezi sa publikom. Jedna od tema biće i upotreba veštačke inteligencije u novinarstvu o čemu će, između ostalog, govoriti Dejv Birs, čije kurseve za praktičnu primenu AI alata u profesionalne svrhe na platformi “LinkedIn Learning” je pohađalo više od 100.000 polaznika u poslednjih godinu dana.
Današnji novinari i urednici preuzimaju višestruke uloge. One se protežu izvan tradicionalnih oblasti. Moraju da ovladaju domenom analitike, dešifruju zamršene obrasce segmentacije i vešto se kreću kroz trendove koji se često prebrzo menjaju. Oglašavanje u medijima danas, neuporedivo je kompleksnije nego pre samo nekoliko godina kada je fokus bio na bannerima i brendiranju – kaže Vitomir Ognjanović, jedan od osnivača “Digitalk”-a.
Pored tema iz medija, na ovogodišnjoj konferenciji pričaće se i o digitalnoj industriji, inovacijama u toj oblasti i njenoj budućnosti. Oni koji rade u uspešnim kompanijama ili ih vode, preneće svoja iskustva.
Kakve projekte je jedan Nišlija uradio za “NASA” i “Smithsonian” muzej, a kako se drugi Nišlija snalazi kao direktor u globalnom marketing timu kompanije “Coca-Cola”, koliko je važna edukacija mladih i najmlađih, ko je doveo Vuka sa Vol Strita u Hrvatsku i čini da prodavci nemaju epitet “dosadnih ljudi”, koje su tajne dobrih kopirajtera, kako da se kroz oralnu higijenu ljudi suplementiraju vitaminima i mineralima koji im nedostaju, šta je novo u svetu 3D-a i mnoge druge priče, lične i sa posla, biće ispričane na konferenciji – ističu organizatori.
Konferencija će biti u hotelu “Tami Residence”. Oni koji žele da se prijave za ovu konferenciju, kao i pročitaju više o predavačima i agendi, mogu to da učine putem sajta.