Kako bi motivisala mlade da se bave sportom i budu fizički aktivni niška mlekara “Milk House” pokrenula je kampanju u kojoj će od svakog prodatog jogurta izdvajati dinar za kupovinu lopti osnovnim školama. Akcija traje do 1. septembra, a inicijatori kažu da je njen cilj i jačanje osećaja zajedništva u gradu.
Nišlije i Nišlijke koje budu kupovale po čašu jogurta niške mlekare “Milk House” u narednom periodu učestvovaće u akciji prikupljanja novca za kupovinu lopti niškim osnovcima. Svaki dinar od prodate čaše izdvajaće se u te svrhe, a akciju je podržala i školska uprava.
Inicijatori kažu da su ponosni na svoju mlekaru ali i sugrađane u čijim domovima se njihovi proizvodi nalaze. Zato su odlučili da ih lepim gestom nagrade za vernost i da je nakon razmatranja odlučeno da to budu najmlađi.
Kampanja Naš grad – naša mlekara ima za cilj da zajedno sa građanima podrži najmlađe i promoviše bavljenje sportom i fizičkom aktivnošću. Kroz ovu akciju „Milk House“ želi da pokaže odgovornost i osećaj pripadnosti zajednici.
Partner ove akcije je i Lokalna fondacija Niš, koja je poznata po učešću u mnogim lokalnim inicijativama. Iz mlekare kažu da je poseban značaj ove akcije doprinos građana i jačanje osećaja zajedništva u Nišu.
Inače, nakon završetka kampanje planirano je da se sa osnovcima u septembru organizuje druženje i podela lopti.