Seminar: MEDIJSKI BIZNIS U LOKALNIM SREDINAMA – Kako pisati i opstati?

3-4. oktobar 2019. godine
Media i reform centar Niš, Obrenovićeva 38

Nevladina organizacija Integracije SADA! dobrovoljno, ekspertsko i neprofitno udruženje, u okviru programa obučavanja medijskih profesionalaca, a u saradnji sa ambasadom SAD u Beogradu, organizuje seminar namenjen medijskim profesionalcima, novinarima, urednicima i menadžerima domaćih medijskih kuća.

I ove godine seminar je posvećen medijima u lokalnim sredinama i njihovom prilagođavanju i poslovanju u savremenom digitalnom okruženju. 

Modeli projektnog finansiranja, korišćenje novih tehnologija, povećanje tržišnog učešća i prihoda, kao I povećanje aduditorijuma biće teme ovogodišnjih predavanja.

Predavači će biti eminentni medijski radnici koji će sa Vama podeliti svoja bogata poslovna iskustva i pokušati da daju odgovore na ključna pitanja i izazove iz oblasti medija.

Stevan Ristić, direktor nedeljnika “VREME” i predsednik UO Asocijacije medija

Direktor je Novinskog preduzeća Vreme d.o.o. od 2009. godine.
U nedeljniku „Vreme“ je od novembra 2003. godine; radio je na poslovima prodaje u sektoru za marketing, bio pomoćnik direktora preduzeća zadužen za marketing i prodaju. Izvršni je producent više projekata, te veb i televizijskih emisija. Bio je direktor igrano-dokumentarnog filma „Heroj 1914.“ i „APIS“. Predsednik je Upravnog odbora Asocijacije medija, potpredsednik Upravnog odbora Saveta za štampu, član Stalne radne grupe za bezbednost novinara.

  • Prodaja u medijima,
  • Novinarstvo u reklamnom okruženju

Gordana Bjeletić, gl. i odg. Urednik portala “Južne vesti”

Novinarka sa dugogodišnjim stažom u medijima. Novinarsku karijeru započela na RTV Pirot, a pre niške TV5, radila je u redakciji RTV I TV Apolo u Novom Sadu. Dugogodišnja je dopisnica TV B92 sa juga Srbije, a na mesto urednice Južnih vesti je došla sa mesta dopisnika TV N1 sa juga Srbije.

Šta tradicionalni mediji mogu da nauče od novih medija

  • Kako privući novu publiku
  • Kako uključiti digitalne platforme u nove aktivnosti

Ovaj format radionice podrazumeva:

  • dva dana;
  • deset polaznika;
  • nema kotizacije;

AGENDA

Četvrtak, 3.oktobar 2019

10:00 – Okupljanje učesnika
10:30 – Početak seminara;

  • Predavač Gordana Bjeletić, glavna i odgovorna urednica portala “Južne vesti”- Šta tradicionalni mediji mogu da nauče od novih medija

12:00 – 12:30 – Kafe pauza
12:30 — 13:30 – Nastavak predavanja
13:30– Ručak

Petak, 4. Oktobar 2019

​10:00 – Početak predavanja

  • Stevan Ristić, direktor nedeljnika “VREME” i predsednik UO Asocijacije medija- Novinarstvo u reklamnom okruženju
  • Studija slučaja nedeljnik VREME – dan ranije iz štampe izlazi 1500 broj, pa bih ispričao kratku istoriju borbe za tradiconalne novinarske i osnovne građanske vrednosti i kako preživeti. 

11:30 – Kafe pauza
12:00 – Nastavak predavanja

  • Budućnost medija – pregled trenutnog stanja u medijskom biznisu regionu i svetu i šta dalje  

14:00 – Kraj predavanja, dodela sertifikata, ručak